karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

بودو ببین

من شاسی کارت خودم رو برش دادم ولی چون درس هام شروع شده هنوز وقت نکردم خم کنم ازش یه عکس گرفتم تا ببینین.ممنون

راستی معدل ترمم ۱۷.۵۰ شده    وای ی ی ی ی ی ی    پسر                 ولی هنوزم کمه مگه نه؟

سایت های کارتینگ

سلام.میخوام سایت چند تا شرکت تولید کننده کارتینگ رو براتون معرفی کنم.تو اکثر سایت های پائینی داخل سایت تو صفحه اولشون سمت راست نوشته داونلود/تکنولوژی/یا یه چیزی شبیه اون که رایگانه.حتما داونلود کنین خیلی فنی و کامله ولی باید انگلیسی بلد باشین.من که زبان فنیم 19.5 شده پس یه چیزایی فهمیدم حالا شما هم ببینید خیلی خوبه.درمورد شاسی / فرمان / ترمز / اکسل ها .....یادتون باشه که من واسه پیدا کردن این سایتا چقدر تو اینترنت بودم پس اگه خواستین جبران کنین لطفا نظر یادتون نره ه ه ه ه ه ه ه ه ه

 

www.kosmickartaustralia.com   

www.leopardengine.com

        www.maranellokart.com

  www.mach1kart.de

  www.italiankart.com

   www.birel.com

     www.kartingmalaysia.com

www.shootmoto.com

اولین قدم در ساخت کارتینگ>>>>>شاسی

سلام به همگی.یه خبر توپ............از یکی از سایت های زبان اصلی نقشه شاسی کارتینگ رو پیدا کردم.با تمام

اندازه ها و زاویه ها.ولی چون قد من یه کم بلند بود طول و عرضش رو 65 و 151 سانتیمتر گرفتم و اونای دیگرو 

هم کمی زیاد کردم.راستی خوندم که لوله مورد استفاده باید 28 میلیمتر قطر داشته باشه ولی من از 25 استفاده میکنم چون

سبکتر هم هست و هم 28 گیر نمیاد(یعنی من پیدا نکردم)6متر گرفتم و حالا دارم نقشش رو خودم با دست میکشم تا بهتر متوجه شم

خوب برم سر نقشه.عکسشو پایین گذاشتم راستی من میخوام کامل و بدون عیب درست کنم نه مثل بعضی ها از خودشون همین طوری

میسازن میخوام کاملا دقیق باشه خوب چند وقت دیرتر تموم میشه ولی خیلی بهتر میشه

اگه از کارم خوشتون میاد بگین تا ادامه بدم  >>>>>>>>>>  نظرو میگم دیگهههههههههه

نظر بدید                      ممنون                  بای

سلام

چند تا عکس کارتینگ گذاشتم تا شما هم ببینید.اگه کم کیفیته ببخشید اخه اپلودش زیاد وقت میبره

واسه دیدن به ادامه مطلب برین+++خیلی قشنگه+++تو کارتینگ باک زیر فرمان هستش+++

ممنون

راستی نظر یادتون نره


ادامه مطلب ...

شروع کردم به ساخت کارتینگ

سلام.مرحله هایی رو که تا حالا رفتم رو نوشتم.بخونین و اگه نظری داشتین بدین ممنون

میخوامتون

بایی

ادامه مطلب ...

ساخت کارتینگ

تازگی ها نمیدونم چرا بدجور جو گرفته که میخوام کارتینگ بسازم

یه چیزایی هم واسه درست کردن پیدا کردم اگه خواستین بگین بزارم

اگه درست شد میزارم که ببینین                   اگه هم نشد نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

لغت نامه مکانیک

این لغت نامه خوبه منم واسه امتهان خوندم.میگم که شما هم بخونین واستون خوبه

ممنون

ادامه مطلب ...