karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

شروع کردم به ساخت کارتینگ

سلام.مرحله هایی رو که تا حالا رفتم رو نوشتم.بخونین و اگه نظری داشتین بدین ممنون

میخوامتون

بایی

سلام.واسه درست کردن کارت چند تا وسیله هم گرفتم(درل.سنگ...)واسه شاسی هم باید از لوله گاز استفاده کنیم 

چون قوطی اهنی سنگین میشه.خودمم با دیدن عکس های که از سایت های زبان اصلی یه شاسی هم کشیدم با تمام 

چیزهایی که باید روش نصب کنم مثل پدالها دسته موتور مکان صندلی....یادمون هم 

باشه که تو طراحی شاسی بایه به هر چرخ وزن مساوی وارد شود در

هنگامی هم که هر لاستیک را روی یک ترازو قرار میدهیم باید باک نیز که زیر فرمان قرار دارد باید نصف

 باشد برای اینکه وزن سوخت نیز باید محاصبه شود.خوب

 من الان تو مرحله ساخت شاسی هستم وقتی تموم شد کارهای بعدی رو هم که میخوام بکنم واستون مینویسم.تا بعد بای 

نظرات 11 + ارسال نظر
انعکاس آب پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام.منم میام که یاد بگیرم مرسی.

تک برگ پاییزی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

اصلا کارتینگ چی هست؟منم آپم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

به منم سر بزنیا به روزم.

استاد امانی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

به نظرم در ساخت کارتینگ مشکلی دارید خوشحال میشم با من تماس بگیرید من در دانشکده فنی امام محمدباقر ساری مشغول به تدریس هیدرولیک میباشم شماره تماسم ۰۹۳۷۲۱۷۵۲۴۹

سلام
میشه بریم از کجا فهمیدین که مشکل دارم؟
از اشنایی باهاتون خوشحال شدم.منم تو دانشکده امام خمینی علی اباد کتول میخونم.ترم ۳ شدم.میشه بگین مدرکتونو از کجا گرفتین و......
ممنون

amir چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام .من می خوام یه کارت میسازم .میشه کمکم کنی؟

ok
har soli ke dari bego
age toonestam migam
safa_mankan@yahoo.com
felan bye

کاظم کیوانفر جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام امیدوارم بتونی زودتر بسازیش . منم دارم یکارایی مثل تو میکنم . خودمم نمیدونم به کجا میرسه . ولی اگه دوست داشتی مایلم از دانشت استفاده کنم اگه چیزی هم می دونستم به هت میگم . تلفنم : 09151156490 و 09361156490

ok
hatman kajemjan
az etelaatet estefade mikonam
mamnooon be khatere etelaati ke behem dadiiii
felannn

کاظم کیوانفر جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

با من تماس بگیر ۰۹۱۵۱۱۵۶۴۹۰ و۰۹۳۶۱۱۵۶۴۹۰

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

age mishe id to ye bar dige benvis mamnon

safa_mankan@yahoo.com

مسعود پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://kordkoy2charkhe.blogfa.com

سلام خوبی؟؟من از استان گلستان هستم .میگم منم دارم میسازم .من استاد دوچرخه هستم.اگه تو گوگل سرچ کنی مسعود زاهد میبینی .یا اگر هم به آدرس وبسایتم بیای میبینی.نمیخوام کمک کنم .ولی کمک میخوام ازت .این شمارم.09358469802 راستی یادم رفت بگم که من دانشجو لیسانس دانشگاه گرگانم.اگه کاری داری بگو

سلام دوست من
ببخشید دفعه قبلم من جواب ندادم
من دارم تغییر رشته تو کارشناسی میدم و دیگه نمرسم وبلاگمو اژدیت کنم
الانم همه چیه کارتمو جمع کردم انداختم بالا خونه
اخه هزینه دانشگاهمم زیاد شد و ...:(
تا بعد کارشناسی و تمام شدن درسام دیگه فک نکنم بهش برسم
شما هم موفق باشین
اگه تونستین بسازین ممنون میشم عکسشو هم واسه من بفرستین
ممنونم از لطفتون
بای

سایروب چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام من مهندس مکانیکم .میخوام یک کات بسازم . عکسات باز نمیشه .تا اخرش باهاتم

erfan شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

age ke30 mitone to sakhtesh be man komak bokone hata dar hade naghsheo... ye mail bede chon man sharayete sakhtesho ba alaghasho daram tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد