karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

ساخت کارتینگ

تازگی ها نمیدونم چرا بدجور جو گرفته که میخوام کارتینگ بسازم

یه چیزایی هم واسه درست کردن پیدا کردم اگه خواستین بگین بزارم

اگه درست شد میزارم که ببینین                   اگه هم نشد نه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام مرسی از راهنمایهات من م میخام بسازم ولی به کمکت نیاز دارم اگه میشه خیلی راهنماییم کن . مثلا در مورد قرار گیری چرخها و ساخت بدنه و محل قرار گیری موتور

ok
age mikhai bia yahoo mesen
,an hastam onja
felan
az nazaret mamnoon

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام. من یه فوق لیسانس مهندسی مکانیکم.
اطلاعات رو وبلاگت خیلی خوبه.
مخصوصا ترجمه کلمات.
باورت نمیشه من از استادام پرسیدن بعضیاشون نمیدونستند.
مثلا Ballscrew و خروسی رو!
من دانشجوی دانشگاه تهران و علم وصنعت بودم
به نظر آدم باسوادی هستی.
با آرزوی موفقیت
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد