karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

سلام م م م م م

سلام.

چند وقت پیش رفتم بازار که ببینم تو ابزار فروشی ها چیزی هست که به درد من بخوره یهو چشم به یه چیزی افتاد که کفم برید...........فکر کن چیه ه ه ه ه............یه لاستیک کوچیک بود که انگار واسه کارت من درست کردن....همممممم

هر کدوم 8.5 تومان بود ولی چی کار کنم گرفتم(هر کدومو 8 گرفتم)....دیگه با این لاستیک میشه گفت دیگه محور عقب دیگه کار زیادی نداره........اخه واسه این که برای وصل کردن محور به چرخ رو خود چرخ 4 تا پیچ هستش و نیازی به سنتر کردن چرخ نیست .راستی روی چرخ نوشته که حد اکثر بار روی هر چرخ 136 کیلوگرم هستش ولی گفته نباید برای دور زیاد استفاده کرد ولی من که نمیخوام ازش کار زیادی بکشم.راستی مهمتر از همه ه ه ه ه این که.............. وام اموزشکده رو ریختن........وای ی ی ..........200 تومان.........خوووب وقتی رسید اخه میخوام دستگاه جوش بگیرم که با برق خونه وقتی 225 به بالا باشه میشه کار کرد این جا هم اکثر اوقات 230 تا 235 هستش پس مشکلی نیست.حالا بسه زیاد نوشتم.اگه نظر بدین واسه ادامه کارم امید وار میشم................

از اون دوستائی هم که نظر میدن تشکر میکنم............

فعلا بای..........

        

نظرات 10 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام دوست عزیز مطالبت در مورد ساخت کارتینگ رو پی گیری میکنم جالبه ادامه بده میخواستم بپرسم من میخوام یک ماشین کوچیک بسازم با موتورگازی یا چیزی شبیه اون نه مثل کارتینگ حرفه ای جایی رو میشناسی اطلاعات بگیرم ونقشه ساخت لطفا با ای دی یاهو پیغام بده ممنون میشم pmc6411

salam
hatman
az nazari vke dadi mamnoooon
be idit javabeto mifrestamn
felan byeeeeeeeeeee

پیمان دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام اگه میشه عکسی از ضخامت لاستیک ها هم بگذارید
با تشکر

hatman peyman joooon
alan ke shabe farda sobham kelas daram pas farda zoohr mizaram
felan
byeeeeeeeeee
vali mizaram
hatman
vase nazaretam mamnooooooooooooooon

علی رضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ق.ظ

سلام
من با رفیقم تصمیم گرفتیم تابستون که بیکاریم بزنیم تو کار ساختن ماشین کارتینگ
دو تامون هم همه جوره پایه ایم
شما هم که ماشاالله استادی
اگه میشه آی دی منو اد کن،افتخار اینو داشته باشیم که از راهنماییهاتون اسفاده کنیم
منتظرتون هستم
khofnak2@yahoo.com

hat maaannnnnnnnnn
ali reza addet kardam to yahoo messengeram
ok
movafagh bashinnn

علی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ

ببخشید آی‌دی منو اددد کردین یادم رفت کدوم بود
اگه میشه یه آفُ برام بذارید
و اینکه شما میدونید وزن یه کارت استاندارد حدودا چند کیلو میشه؟

پوریا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من کاملا مصمم به طراحی یک کارتینگ تفریحی هستم.از لحاظ موتوری هم مشکلی نداریم.تنها مشکلم رینگ و تایر و شاسی هست.اگر میشه میخواستم حالا که با هم همفکریم یه شاسی توپ بسازیم.
id: nice_boy_pf
09171070715

hi
ok ta har jaei ke betoonam behet komak mikonam
az nazarett mamnooon

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام
میتونی جایی رو معرفی کنی تا مطلب درباره کارتینگ بگیرم.ممنونم

to matalebe ghablim on hame site karting moarefi kardam ye nega bendaz mibini
ok
mamnoon az nazaret

sina یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.irbeat.ir

سلام چتوری منم مثل تو دارم کارت می سازم اتفاقا چرخامم مثل مال تو هستند اما دوتان و اون مغازه میگه دیگه نمییارم می خام ببینم تواز کجا خریدی که منم دوتا دیگه بخرم ویک سوال دیگه چه نوع انجینی میخوای روش نصب کنی و کاریت در چه مرحله ای است اگر عکس داری برای من بفرست ؟.

hi
m,amnoon to khobi
????
man az ye abzar yaraghi kharidam.man shahrestani hastam nemidonam to kojaei hasti vase hamin adres dadanam bi faydast
mikham motore honda 125 bezaram
felan

sina چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.irbeat.ir

من بچه اهوازم تو بچه کجا هستی ؟؟ اگر میتونی شمارتو میل کن و یا میتونی توجواب نظرات بنویسی ... . و تا چه مرحله ای پیش رفتی ؟؟؟ خوش حال میشم بدونم.

slam
man golestan
man ta montaje shasi raftam az on be badam saram shologh shode o naresiadm
felan

هادی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
من فکر میکنم تایر دوچرخه ۱۲ برای تایر جلو خوب باشه ضخامتش حدود ۶و قطر اون هم ۲۲
راستی موتور دنده داره کاتینگ هم داره؟

چی میگی؟؟؟؟چرخ دوچرخه؟؟؟؟نمیشه یکی مثل مال من پیدا کن

هادی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

یک ساله ما رو کاشتی چیزی هم نساختی
میتونیم با کمک هم بسازیمش؟

:))
سلام دوست من.تشکر ازتون.شما کجایی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد