karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

ادامه توضیحات در مورد استرس بارررررررررر

توضیح کمیه ولی واسه اطلاعات داشتن در موردش خوبه ه ه ه ه ه

استرس بار-برس بار-استرات بار (میله تعادل):


استرس بار وسیله ای است که در داخل موتور در فاصله بین دو سر کمک بسته می شود و از نزدیک شدن اتاقک کمک ها به یکدیگر جلوگیری می کند و در مرور زمان از گیجی اتومبیل در سرعت های بالا جلوگیری میکند.استرس بار برای اتومبیل هایی که رینگ و لاستیک اسپرت دارند لازم است.

مزایای استرس بار:


1-پایداری اتومبیل را در سرعت های بالا حفظ میکند
2-ضربه وارده به یک چرخ را در کل سیستم تعلیق تقسیم میکند و در نتیجه فشار ضربه کاهش و طول عمر قطعات جلوبندی افزایش می یابد.
3-اتومبیلی که استرس بار نداشته باشد به علت داشتن رینگ و لاستیک بزرگ به مرور زمان ضربه وارده به چرخ اتاقک کمک ها را از بالا به هم نزدیک میکند و اتومبیل در سرعت بالا گیج می شود.
4-بستن استرس بار حالت کمبود یک ضلع مربع را تکمیل میکند.
5-استرس بار در پیچ ها تعادل ماشین را حفظ می کند و اتومبیل را بعد از پیچ زودتر به حالت تعادل می رساند و در نتیجه اتومبیل با زمان کمتری طول پیچ را طی میکند
6-به علت نیروی گریز از مرکز اتومبیل در پیچ ها به بیرون پیچ پرتاب می شود اما اتومبیلی که استرس بار داشته باشد کمتر از مسیر پیچ خارج می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد