karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

نشد که بشه

سلام دوستان

بعد مدتی خواستم طرحمو دوباره پیش ببرم.همه چیم هم امادست.از بابا 200 خواستم بالا رو نگا کرد بعلههههههههه ما هم پدر داریم 

خوبه 200 بودااااااااااااااا کی میشه ما یه کارت بسازیم.من وبم رو چک میکنم اگه سوالی داشتین بگیم حتما کمکتون میکنم

ممنون که هنوزم سر میزنین.

فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
1mard یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.1mard.blogsky.com

سلام من یه مدتی می خوام کارت بسازم و چند تا از این سایت هایی که گفتی سر زدم ولی به غیر از چند تا نقشه ساده چیز زیادی گیرم نیومد میشه نقشه هاتو واسم بفرستی و بگی چقدر پیشرفت داشتی. و اینکه تا اینجا چقدر هزینه داشته.

راستش من تو همون اوایل کار به دلیل نداشتن بودجه کافی موندم و نقشه های کامل رو هم داشتم ولی این مال 2 سال پیشه!!!
الان نمیدونم از کجای سیستمم بیاد پیدا کنم.
حقیقتش از کارت بیخیال شدم.الان فکرم دنبال یه چیز دیگست;)

armin جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام.میدونم که بیخیال کارت شدی ولی لطفا نقشه شاسی که گفتی اندازه و زاویه داره برام میل کن لطفا.خیلی بهش نیاز دارم.دمت گرم

علی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://ندارم

سلام دادا خیلی خوبه ادامه بده خوب بود ولی آخرش درد دل نکن بزار یه قسمت دیگه باشه نا سلامتی میخواهیم کپی کنیم منو بزن تولیست دوستانت چون ایمیل چکک نمیکنم موفق باشی دادا

mahdi یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم شما کار کارتینگ رو تمام کردین یا نه چقدر هزینه ی ساخت داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد