karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

سنسور اکسیژن

خیلی خوبه.با اطلاعات کامل در مورد سنسور اکسیژن توضیح داده


ادامه مطلبو بچسب.......

ادامه مطلب ...

تاریخچه ترمو دینامیک

سلام به همگی.به خاطر استاد ترمودینامیکم جناب اقای دکتر اسمائیل زاده که خیلی ازش خوشم میاد یه مطلبی رو در مورد ترمو دینامیک میزارم تا یادی از درسای این ترمم بکنیم.....خیلی خوب بود یعنی ارزشش رو داره که بخونی.......

بازم مثل همیشه برو تو مطلب...................

ادامه مطلب ...

چند تا عکس جالب...........


پیکان کوپه ه ه ه ه جالبه نه؟؟؟؟؟؟


این یکی چطوره ه ه ه ه فرمان خانومی


اینو چی میگی..................




اگه خوشت اومد نظر یادت نره ه ه ه..................

ترومودینامیک

فقط در حد اشنایی با ایرودینامیک گفته ولی در کل مطلب خوبیه...

ادامه مطلب ...

آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری

جالبه نخونی ضرر کردی

از من گفتن بوووووووووود

راستی این نظراتتون کجاست هاااااااااااااااااااااا

اهاااااااااااااااااااااا

ولی این مطلب یه کم طولانیه هااااااا

ok                          hmmm


ادامه مطلب ...

راهبری خودرو باGps

این کارا تو عقل من یکی که نمیره ولی بازم گفتم شاید شما یه چیز گیرتون بیااااااااد

نظر ندادینااااااااااااااااااا

برو تو ادامه مطلب این شکلکارو هم ببر

اخه خیلی خجالتیه

ادامه مطلب ...

ادامه توضیحات در مورد استرس بارررررررررر

توضیح کمیه ولی واسه اطلاعات داشتن در موردش خوبه ه ه ه ه ه

ادامه مطلب ...

معرفی سیستم تزریق سوخت بوش

اجب چیزیه ه ه ه پسرررررر ولی یه کم زیادی اسمای خارجکی گفته ه ه ه ه ه

اره دیگه بپر تو ادامه مطلب.....

نظراتونو نمیبینمااااااااااااااااااااا

گفته باشمممممم

ادامه مطلب ...

همه چیز در مورد ارتفاع سواری

سلام م م م م

یه کم از بازی در اوردن روی ماشین گذاشتم..........

ای ی ی ی خوبه

ادامه مطلب رو بگیر دیگه ه ه ه ه

ادامه مطلب ...

سیستم هیدرولیک اتوماتیک

بخون ضرر نمیکنی بابااااااااااااااااااااااااا

مستقیم برو تو ادامه طلب..................

میخوامت ت ت ت ت ت ت ت ت ت

راستی اگه خواستین تبادل لینک کنین حتما بگین.....

ولی وبلاگتون باید در مورد خودرو باشه ه ه ه ه ه ه

ادامه مطلب ...

گیربکس های اتوماتیک

اگه حال داشتی بخون خوبه ولی خیلی زیاده ولی به جاش کامله ه ه ه ه ه

ادامه مطلب..........

ادامه مطلب ...

اصول نگهداری از باطری

ای ی ی ی ی واسه اطلاعات عمومی خوبه

.

.

.

ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

استپر موتور چیست ؟

یکمی از تئوری خارج شده ولی در کل خوبه..........

ادامه مطلب ...

سنسور تشخیص مانع ( دیواره ) سه مرحله ای با حساسیت فوق العاده

واسه دیدن به ادامه مطلب برووووووووو

نظرررررررررر یادتوون نره ه ه ه ه ه

ادامه مطلب ...