karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

بودو ببین

من شاسی کارت خودم رو برش دادم ولی چون درس هام شروع شده هنوز وقت نکردم خم کنم ازش یه عکس گرفتم تا ببینین.ممنون

راستی معدل ترمم ۱۷.۵۰ شده    وای ی ی ی ی ی ی    پسر                 ولی هنوزم کمه مگه نه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

salam nemikham delsardet konam vali shasi sakhtan azat bar nemiyad.

ok
mibinim
allanesh ke kar nemikonam vase ine ke saram shollogh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد