karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

اولین قدم در ساخت کارتینگ>>>>>شاسی

سلام به همگی.یه خبر توپ............از یکی از سایت های زبان اصلی نقشه شاسی کارتینگ رو پیدا کردم.با تمام

اندازه ها و زاویه ها.ولی چون قد من یه کم بلند بود طول و عرضش رو 65 و 151 سانتیمتر گرفتم و اونای دیگرو 

هم کمی زیاد کردم.راستی خوندم که لوله مورد استفاده باید 28 میلیمتر قطر داشته باشه ولی من از 25 استفاده میکنم چون

سبکتر هم هست و هم 28 گیر نمیاد(یعنی من پیدا نکردم)6متر گرفتم و حالا دارم نقشش رو خودم با دست میکشم تا بهتر متوجه شم

خوب برم سر نقشه.عکسشو پایین گذاشتم راستی من میخوام کامل و بدون عیب درست کنم نه مثل بعضی ها از خودشون همین طوری

میسازن میخوام کاملا دقیق باشه خوب چند وقت دیرتر تموم میشه ولی خیلی بهتر میشه

اگه از کارم خوشتون میاد بگین تا ادامه بدم  >>>>>>>>>>  نظرو میگم دیگهههههههههه

نظر بدید                      ممنون                  بای

نظرات 24 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام.بهت تبریک میگم.کار خیلی سختیه.
چنتا سوال ذهن منو مشغول کرده. اول اینکه کجا میحوای برونیش؟ دوم کجا بزاریش؟میدونی ساختن ۱ مدل گرونتر تموم میشه؟من چنتا بیست کارتینگ و موتور و ۲ دیفرانسیل طراحی و ساختم. الان کارتینگ شهر کرد دستمه.خودم بچه تهرانم و همینجا ساکنم.مهندس معمار و یک نجار هستم. کلی فنی ام.بهتره شاسیتو با آلومینیوم بسازی.گرونتر میشه ولی بدن تو شتاب به نفعت میشه.کمک خواستی برام ایمیل بزار.اتوکدمم در حد ۳بعدی با متریال و نور و سایه خوبه اگه خواستی مدل بزنی.موفق باشی.

salam man har ghad ke sai kardam ta email bedam nashod ehtemalan eshteba neveshi age dorost koni mamnoon misham
vase nazari ke dadi mamnooon
felan byeeeeeeeeeee

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

morteza molavi سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

salam,agha khaste nabashi,inke man chetor az webloget sardaravordam dashtam too google search mikardam darmorede karting ke inja keshide shodam chan safatam ba ejazat print gereftam,ba naghshatam hal kardam,man daneshjooie mekanikam,porozhe darim gharare ba doostam karting besazim,mikhastam bahat teli harf bezanam,age barat momkene teleto be 09144195278sms kon bahat tamas begiram,kheili behem komak mikoni,va mamnoonetam misham binahaiat,

سلام ببخشید من قبلا هم گفتم که زیاد با این کارا (تماس)خوشم نمیاد ولی اگه کمکی ازم بر میاد بگین تا کمک کنم
safa_mankan@yahoo.com
pm bede ta be liste dostam biaramet
sharmandatam
felan bye

پویا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام خیلی خوبه . فقط من نمیدونم قطعات کارت رو مثل چرخها و شافت عقب رو از کجا باید تهیه کنم؟؟؟

hmmmmmm
bezar bebinam aksare chizasho man daram az invaro on var dorostmikonam
niazi nist ke beri hatman male khode karto bekhariiii
ok
khodet ye chizi mesle ono soragh nadariiiii

[ بدون نام ] جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

salam man mohammadam...
kheyli dost daram ye karting dorost konam
karam fanniye shayad to bazi jahash betonam komaket konam ....
M_O_H_A_M_M_A_D_21@yahoo.com
age dost dashti tamas begir

mamnooooooooooon

هادی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
موتورش از کجا گیر میاد؟
قطعات پلاستیکی اون ازکجا میتونم گیر بیارم؟
تایرش باید چی باشه؟
با تشکر از سایتتون خیلی باحاله.

سلام دوست من
باید لوازمشو خودت جور کنی
حتما نباید فابریک باشه خودت از هر چی میتونی که خوب باشه استفاده کن
موتورشم همون موتو 125 رو میزارن
مال همین موتور معمولی ها
ولی گفته باشم که کارتینگ اصل دنده اتومات هستش ولی چون گرونه ما از معمولیا استفاده میکنیم
ممونو واسه نظرت

هادی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام
موتور هوندا ۷۰cc خوبه ؟
صندلی و فرمان از چی باشه ؟
فکر کنم تایر موتور گازی خوب باشه.
خیلی ممنونم.

سلام
دوست من تایر رو هر چی میخوای بزار ولی دیگه از حالت کارت خارج میشه
موتور 70 رو نمیدونم اگه بتونه خوب جواب بده چرا نشه!
فرمان و صندلی رو باید خرج کنی:D

هادی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام
باک و ترمزش باید چی باشه؟
با تشکر

ببین باکش زیره فرمان هست یه پمپ بنزین هم باید داشته باشه ولی میگم چرا این کارو میکنیبهتره باکو مثل موتور بالای موتور بزاری تا از ارتفاع استفده کنی
نیازی هم به باک نیس
ترمزشم بهتره رو محور عقب یه ترمز دیسکی مال جلوی موتور رو بزاری
حتما دیدی کدومارو میگم
ببین من تا یه جایی شاسیش رفتم ولی به خاطر درسام م مشکلاتی که داشتم الان 2 ماهه دست کشیدم
بزار کارشناسی رو قبول شم شرو میکنم
ممنون واسه پیگیریت
فعلانااا بای

محسن دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
درس هات کی تموم میشه نکنه از ساختش پشیمون شدی؟

سلام
منصرف نشدم ولی سرم شلوغه
نمیدونم یه مدت نمیتونم
تو اولین فرصت تموم میکنم

MELLE شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

ay baba jo0o0o0one man kamel tozih bede khiale hamaro rahat kon melat khaste shodan inghadr menat toro keshidan

:))
سلام.خوب حق بدین من دیگه نمیرسم ادامه بدم.اگه درست کردم که تو فکرشم حتما میزارم.شرمنده داداش
فعلا

کارتینگ بندرعباس/ پینت بال بندرعبا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.persiangulf-club.com

کارتینگ بندرعباس/ پینت بال بندرعباس/ مجموعه ورزشی خلیج فارس
www.persiangulf-club.com
/ باشگاه خلیج فارس /آموزش کارتینگ هرمزگان/ مسابقه مسابقات کارتینگ/
www.persiangulf-club.com

مرتضی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:06 ب.ظ

کارت عالییه.دمت گرم.مرسی

مسیح دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام به همه من میخوام یک کارتینگ بسازم از اون دوستی که نقشه هارو داره خواهش میکنم به میلم بفرسته و کمکم کنه بی نهایت منتظرم بای
masih_4000@yahoo.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ق.ظ

خییییییییییییییییییییییییییییییلی عالیه

حسین یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام به به همه کارت بازای باحال.من تازه این سایت رو پیدا کردم.
من یه ایده هایی واسه ساخت کارتینگ دارم.
اینم بگم تازه کار نیستم.یه مدتی تو تعمیرگاه موتور سیکلت کار کردم.از موتور و شاسی و ... سر رشته دارم اما می خوام از اطلاعات هم استفاده کنیم البته من بیشتر احتیاج دارم تا شما .این ایمیل من هست .خوشحال میشم با هم ارتباط داشته باشیم:))
مخلص همه کات بازا
sardarwood_63@yahoo.com

عرفان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.erfan225.blogfa.com

سلام من تازه میخوام شروع به ساخت کارتینگ کنم میخوام بدونم که موتور چی بزارم شاسی از چه میله ای باشه و چه طور فرمون را بزارم و تایر گاری واسه ی این کار خوبه یا نه و شافت هاش رو از کجا گیر بارم من سال دوم مکانیک هستم

erfan سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

salam bar to va omidvaram namazo rozehat ghabol bashe.saiteto didam kheili hal kardam.baba eyvoool.ostad man age bekham shasi ye mashine kartingo doroskonam mishe lotfan gense mileha va naghsheie shasiro vasam mail koni? rastesh to in linka chize galebi nadidam.

mehrdad چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

salam dadash sale no mobarak khaste nabashi damet garm.aziz man taze mikhastam sakhte ye shasiyo shoro konam hich etelaati nadaram az naghshe va size shasi agar momkene be emailam chandta naghshe ba andaze mohabatkon befrest.agar mitoni komakam khili mamnon aziz mochaker
spy.ashegh@yahoo.co.uk

ndrm جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام
میشه نقشه ای که از اون سایت گیر اوردید رو هم بذارید یا لاقل بفرستید به ایمیلم ؟
syreni.magia@yahoo.com
اخه من و چندتا دیگه از دوستام هم قراره یه کارت بسازیم ولی فعلا نقشه هم نداریم :(

ndrm جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

پ.ن:عکسی که اون پایین گذاشتین هم باز نمیشه

javad سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام به تمام کارت باز ها.داداش میخوام یکی باحالشو بسازم.خیلی خوشحال میشم کمکم کنی .چون عیدی میخوام تمومش کنم .نقشه شو برام میل کن.اگه میشه یه ادرس بده برم قطعات فابریک بگیرم.
قربونت
soltan.lan18@yahoo.com

فرهاد پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ

ممنون میشم نقشه و عکسشو برام بفرستی....
feri_xf_@yahoo.coom

amin سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

salam safa jan age mishe naghshasho baram mail kon . man yeki sakhtam vali tarhesh vase 2008 bood mikham jadidesho besazam me c
ir.architect@ymail.com

ابوذر پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

با سلام
من هم یکی ساختم میخوام بفروشمش کسی هست که بخره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد