karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

خم کردن شاسی

سلام من شاسی خودم رو که برش داده بودم خم کردم با سنگ.واسه این کار یه کم از لوله رو برش دادم و از طرفین به اندازه زاویه برش دادم/چند تا عکس هم از شاسی خودم گذاشتم تا ببینین.هر چند اولین بارم بود که با سنگ از این کارا میکردم ولی بازم در کل خوب بود.ممنون

بازم مثل همیشه میگم که ه ه ه ه نظر یادتووووون نره

تا بعد

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشاد پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام
شروع ساخت کارتو بهت تبریک میگم .موفق باشی.میخوای دقیقا از روی همون نقشه سایت kartbuilding بسازی؟برای قسمتهای دیگه از قبل فکر کردی؟.منم میخوام یه کارت بسازم ولی بهتره اول نقشه و طرح تمام قطعاتو تهیه کرد محاسباتو انجام داد و وقتی کاملا همه چیز معلوم شد تا آخرین قطعه بعد شروع کرد.چون کسایی رو دیدم که بدون طرح شروع کردند و کارو نا تموم ول کردن.مثلا چه فکری برای سئوالای زیر کردی؟ چه موتوری نصب میکنی؟قطر شفت عقبو چقدر میگیری؟قطر چرخ زنجیر عقب؟ تو نقشه ای که داری استفاده میکنی شفت روی سه تا بلبرینگه.محل نصب اونا یک قطعه هست که ساختش دقت میخواد. چه بلبرینگی میزاری؟چجوری میخوای نصبشون کنی ؟تایرها؟king pin و stub axle جلو رو چجوری میخوای بسازی؟زوایای کمبر و کستر رو چقدر میخوای بگیری؟
راستی دانشجوی کجایی؟ترم چند؟من یه چیزایی درباره کارت میدونم.میتونیم به هم کمک کنیم.
نقشه سه بعدی کارتو اگه نگرفتی از اینجا حتما دانلود کن:http://blog.kartbuilding.net/
وسط صفحه eDrawings Download of the Chassis

hi
az nazaret mamnoonam.ta jaei ke khodam midonestam, pish raftam va ye naghshe haye jozei ham vase khodam keshidam.in kartei ke man mikham besazam ziad mesle on karthaei ke fekr mikoni nist faghat vase d\sar garmye khodame.vase lastik ha, az ye lastik haye kochik estefade mikonam.fek konam male forghone he hee hee
vali tazast va mikham vase shaft ham ba ye tarash kar harf bezanam va.........daram, rosh kar mikonam
vase bolboring ham miram ye maghaze bolboring foroshi o bolboringe morede nazaramo ba keifiati ke mikham migiram
age khasti bego ta akse naghshe hamo vasat bezaram
az nazaret mamnooon
felan

روح اله یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
خوشحام
منم دارم می سازم
فعلا دارم روی نوع لوله کار میکنم
دوستان من به auto cad & SolidWorks 2004 تا حدودی واردم و جواب یه سری از سوالات بالا به راحتی به دست میاد
برای موتور، من از وسپا 150 سی سی استفاده می کنم ولی توصیه میکنم شما از هوندا 125 استفاده کنید (قطعات و تعمیرات).
دوست دارم با هم تبادل نظر یا همکاری داشته باشیم
ایمل بزنید تا شماره بدم :-)
www.civic.sp@gmail.com

hi
khobiiiiiiiiiiiiii
are manam mikham az honda 125 estefade konam
az nazari ke dadi mamnooon
rasti man to ye site didam ke lole kart bayad 28 mm bashe nemidonam vali man az 25 mm estefade kardam
rasti az che lastikhaei estefade mikoni
man ye lastiki peida kardam ke engar vase kart dorost shooode
divanasttttt
vali faghat ye kam gerooone har kodom 8.5 toman
az nazari ke dadi mamnooooon
age weblog dari bede ta tabadol link konim
felan byeeeeeeeeeeee

روح اله جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
رینگ و لاستیک کارت رنتال
در مورد لوله ها ، چون از لوله ی گاز استفاده می کنید و این لوله نسبت به لوله ی هیدرولیک ضعیفتر هست، بهتره از لوله های 32 *28 (قطر خارج و داخل) استفاده کنید.
کلا این طرح شاسی نسبت به ضرباتی که در راستای عمودی بهش وارد میشه ضعیف هست و با موتور هوندا هم زیاد نگران وزن نباشید
قبل از جوش کاری شاسی اطاعاتی در مورد جوش کاری شاسی ها و فیکسچر جمع آوری کنید
مهم ترین قسمت کارت شاسی اون هستش که هنوز توی ایران ساخته نمیشه!!! من روی شاسی خیی حساسیت به خرج میدم تا بعدا بتونم از موتور قویتر هم استفاده کنم
مطالب زیادی هست که باید رعایت بشه
مایلم از طریق ایمیل و یا تلفن در ارتباط باشیم
درضمن من به علت وضعیت درسی تا بعده امتحانات فعالیت فیزیکی رو تعطیل کردم
موفق باشید

ok
hatman manoooooooooooooooon

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

age beshe akse tamame jozvehato vase manam bezari kheyli khob mishe.akhe manam daram misazam ya moshkelayi ham daram to sakhtesh.

ok
moshkelet kojashe????hmmm

امیر سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

با عرض سلام .خسته نباشید
ممنون از مطالب مفیدتون.من هم قصد ساخت کارتینگ را دارم.
منظور از خم کردن شاسی چیست وسنگ چه جور دستگاهی وچه قیمتی است؟ نمی شود اجزا شاسی را که باید خم کرد, را برید و جوش داد؟

age mikhai bia to yahoo in id mane on ja vasat tozih midam ta jaei ke midonam
safa_mankan@yahoo.com
mamnooon az nazaret

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد