karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

karting

سلام من صفا عطایی هستم و کاردانی مکانیک خودرو میخونم.حالا تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو هر هفته یه بار اپدیت کنم.سربزنین ممنون

سایت های کارتینگ

سلام.میخوام سایت چند تا شرکت تولید کننده کارتینگ رو براتون معرفی کنم.تو اکثر سایت های پائینی داخل سایت تو صفحه اولشون سمت راست نوشته داونلود/تکنولوژی/یا یه چیزی شبیه اون که رایگانه.حتما داونلود کنین خیلی فنی و کامله ولی باید انگلیسی بلد باشین.من که زبان فنیم 19.5 شده پس یه چیزایی فهمیدم حالا شما هم ببینید خیلی خوبه.درمورد شاسی / فرمان / ترمز / اکسل ها .....یادتون باشه که من واسه پیدا کردن این سایتا چقدر تو اینترنت بودم پس اگه خواستین جبران کنین لطفا نظر یادتون نره ه ه ه ه ه ه ه ه ه

 

www.kosmickartaustralia.com   

www.leopardengine.com

        www.maranellokart.com

  www.mach1kart.de

  www.italiankart.com

   www.birel.com

     www.kartingmalaysia.com

www.shootmoto.com
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ

سلام
نوشته هات رو میخونم (چرا بروز نمیکنی اینجا رو؟!)
ضمن اینکه یه چیزی کانال mbc action از ماهواره ی عرب ست برنامه monster garage رو (فکر کنم روزای دوشنبه ساعت 9.30 شب میده...این یه برنامه ی خیلی معروف و پربیننده تو آمریکاست..هر هفته ، یه عده و گروه یه ماشین کوچیک رو میسازن...خیلی جالبه سعی کن هرطور شده ببینیش...از انگلیسیشم که هیچی نفهمی از تصاویر و نحوه ی ساخت و مشکلاتی که تو ی اجرا پیش میاد یه چیزی دستت میاد)

hi
ok mamnoooooooooon
akhe amroza daram vase karshenasi mikhonam vase hamin vaght nemikonam
vali saei mikonam ke zood be zood matlab bezaram
bazam migam az nazari ke midi mamnooooooooooon
rasti on kanali ro ke gofti mibinam mamnoooooooooooooon
felan byeeeeeee

علی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

dadash in zahmati ke keshidi akherateshe.mohandesi mecaniko sarboland kardi dar kol

saleh شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ

واقعا دستت درد نکنه خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد